Wynajem i serwis mat wejściowych

Zamiast inwestować w maty wejściowe możesz wybrać opcję wynajmu wraz z regularnym serwisem. Sprawdź, jakie są korzyści takiego rozwiązania.

Wizytówką każdego hotelu czy restauracji jest m.in. czyste wejście do budynku i zadbany hol. Wiele punktów usługowych korzysta z eleganckich mat wejściowych. Wpływają na estetykę podłóg i elegancję. Aż 80% zanieczyszczeń wnosimy do pomieszczenia z zewnątrz. Bez systematycznego serwisu, czyli prania i czyszczenia, nie mogłyby one pełnić swojej roli. BHP Bejma dopasowuje ofertę do indywidualnych potrzeb każdego klienta i oferuje usługę wymiany takiej maty na czystą, co pozwoli zadbać o wizerunek firmy.

Maty chroniące przed brudem

Dobrej jakości maty skutecznie chronią podłogi przed kurzem oraz wnoszeniem piasku, błota oraz wody. Oferowane przez BHP Bejma produkty są bardzo pojemne i chłonne – są w stanie chłonąć aż do 5 kg piasku na m2 oraz do 4 litrów wody na m2. Wyłapują i zatrzymują zanieczyszczenia. Poza tym mata zapobiega poślizgnięciom i upadkom oraz obniża wydatki związane z utrzymaniem czystości w hotelu, barze, restauracji czy salonie kosmetycznym.

Na czym polega serwis mat wejściowych?

BHP Bejma odbiera zabrudzoną matę i dostarcza czystą pod wskazany adres zgodnie z ustalonym z hotelem czy restauracją harmonogramem. Firma układa czystą matę w określonym miejscu, a brudną zabiera do wyprania i zabiegów pielęgnacyjnych, a następnie poddaje kontroli jakości.

fot. StockSnap / Pixabay